حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

دولت

۱۴

وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.

ایران آنلاین:

  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح امروز پنجشنبه 4 تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC0E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، 3 تیرماه، به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.


انتهای پیام/