حضور معاون بررسیهای راهبردی ریاست جمهوری در مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای در بیشکک
معاون بررسیهای راهبردی معاونت ریاست جمهوری با حضور در مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای در شهر بیشکک، در نشست تخصصی «رهبری زنان» که در چارچوب ریاست دورهای قرقیزستان بر این سازمان برگزار شد، شرکت کرد
مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای روز جمعه - پنجم تیر - با موضوع «رهبری زنان» و در چارچوب ریاست دورهای قرقیزستان بر این سازمان، در شهر بیشکک برگزار شد.
به گزارش ایرنا، معاون بررسیهای راهبردی معاونت ریاست جمهوری نیز در رأس هیأتی به ریاست نرجس ابوالقاسمی، در این نشست حضور یافت.
در این مجمع، نمایندگان نهادهای دولتی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، نمایندگان سازمانهای بینالمللی و جامعه مدنی، کارشناسان، زنان کارآفرین و رهبران جنبشهای زنان حضور داشتند.
شرکتکنندگان در این نشست، موضوعات مرتبط با نقش زنان در رهبری عمومی و سیاسی، مشارکت آنان در توسعه اقتصادی و فرصتهای نوین ناشی از تحول دیجیتال را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای از جمله رویدادهای مهم در چارچوب همکاریهای منطقهای محسوب میشود که با هدف تبادل دیدگاهها و تجربهها در زمینه توانمندسازی زنان و تقویت نقش آنان در عرصههای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برگزار میشود.
انتهای پیام/