توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
ایران آنلاین:
انتهای پیام/
علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
به گزارش مهر، رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.
انتهای پیام/